tisdagen den 25:e oktober 2011

En släng av Hypokondri?

Ja, vad ska man annars tro när jag ena dagen har så ont i halsen att jag är övertygad om att typ flunsan är på väg, för att nästa dag nästan inte känna av det alls? Vad ska man tro? Känner mig - som vanligt - idag. Har bokat in mig på lite olika träningspass senare i veckan. VAD ska man tro? Fullfjädrad hypokondriker!

Övriga familjen kraxar och hostar och nu senast vek F sig. Kom hem, åt soppa och stupade i säng. Tänkte just lägga mig med dator och bok i sängen men där var det nedsläckt och lugnt av sovande andetag, så jag ville inte störa. Smyger mig ner i sängen knappt hörbart lite senare istället.

Har druckit te och ätit av 16´s smarriga hemlagade kakor som blev ENORMA. Stora som dasslock (hm, kanske inte bästa liknelsen i sammanhanget...). Och goda. Har uträttat lite "nät-ärenden" (ej räkningar dock) och är nog snart på väg till det där tysta och mörka sovrummet i alla fall.

På torsdag blir det invigning av ny filial till inrednings och klädbutiken LYXX. Mingel och shopping.

På fredag kommer min lilla 14 tillbaka och på lördag drar han och jag iväg på danstävling i Väsby. Premiär för hans och kompisens nya "karriär" som tävlingsdansare i Streetdance. Ska bli SÅ spännande. De är verkligen duktiga.

Men nu ska jag tassa in i sovrummet. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar