tisdagen den 22:e februari 2011

Ledarskap dag 1,5

Eller, drygt 1,5 i alla fall. Middag och kvällspasset återstår.

Lite trött, men inte lika slut som igår. Ännu.

Mer dynamik i gruppen idag. Har börjat lära känna alla lite bättre. Trivs med alla faktiskt. Alla är olika men väldigt trevliga. Ingen känns som ett störande moment. Tyckte kanske det igår men när man (jag) väl ser människan bakom så blir det annorlunda.

Känner fortfarande igen en hel del övningar från UGL kursen vilket är lite tråkigt. Självklart blir det lite skillnad och nya infallsvinklar eftersom det är en ny grupp men lite trist ändå. Hade kanske väntat mig lite nya grepp. Men jag avvaktar med min utvärdering tills jag gått hela kursen. Det finns kanske en mening med repetition också.

Har skrivit och fått sms från F och pratat med 15. Känns bra. Inte lika ensamt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar